Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

logo epuap

skrytka ESP: /473059550/SkrytkaESP

Godziny urzędowania sekretariatu

od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00

Warsztaty szkolne:

Przyjmowanie interesantów:

  • dyrektor Zespołu przyjmuje interesantów w środy w godz. 14.00 - 16.00 w pokoju nr 3.

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-INFORMATYCZNYCH IM. JANA NOWAKA-JEZIORAŃSKIEGO W ŁODZI

załatwiane w sekretariacie

  1. Akta osobowe pracowników.
  2. Sprawy kadrowe.
  3. Przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na kolejny stopień awansu zawodowego nauczycieli.
  4. Udostępnianie uchwał i zarządzeń organów wewnętrznych Szkoły.
  5. Nabór uczniów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniów
  6. Wydawanie decyzji w sprawie indywidualnego nauczania - wniosek [.doc, 13.00 kB]
  7. Wydawanie decyzji dotyczących zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego - wniosek [.doc, 16.50 kB]
  8. Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw uczniów.
    Zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do Szkoły wydaje się bezzwłocznie na ustną prośbę ucznia lub rodzica/opiekuna prawnego.
  9. Przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
  10. Deklaracje maturalne.
    Informacje o terminie i sposobie wypełniania deklaracji maturalnych znajdują się na stronie
  11. Przygotowanie i wydawanie duplikatów:
    • świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły, dojrzałości (odpłatnie)
    • legitymacji uczniowskich (odpłatnie)
  12. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.

załatwiane przez kierownika gospodarczego

  1. Sprawy kadrowe pracowników niepedagogicznych.
  2. Współpraca z kontrahentami.
  3. Umowy najmu.
  4. Zamówienia publiczne.
  5. Wydatki strukturalne.
  6. Sprawy związane z prawidłowym funkcjonowanie gospodarczym placówki.

 załatwiane przez głównego księgowego

  1. Sprawy ZUS, US, PEFRON
  2. Wystawianie rachunków
  3. Sprawy ubezpieczeń pracowników - wydawanie zaświadczeń
  4. Prowadzenie kasy Szkoły
  5. Sprawy ubezpieczeń uczniów

załatwiane przez pedagoga szkolnego

  1. Stypendia
  2. Postępowanie w sprawach nieletnich.
  3. Sprawy wychowawcze i profilaktyczne.
  4. Sprawy dotyczące obowiązku nauki
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Łodzi
odpowiada: Renata Fudała
data: 31-12-2021
wytworzył: Renata Fudała
data: 31-12-2021
data: 31-12-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-12-2021 - Edycja treści
  • 21-12-2020 - Edycja treści
  • 03-12-2019 - Edycja treści
  • 29-09-2017 - Edycja treści
  • 24-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 11-04-2013 - Edycja treści
  • 07-01-2013 - Edycja treści
  • 16-04-2012 - Edycja treści
  • 28-10-2011 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 955